Klagevejledning ved køb og salg.

Ifølge loven skal der på alle butikkers hjemmeside være en vejledning om klagemuligheder. (også selv om det er som vore, en oplysnings/artikel side)

Derfor har vi denne vejledning, men da vi bestræber os på god og fornuftig kundebetjening så vi kun har tilfredse kunder, tror vi ikke vore kunder vil få brug for denne vejledning, da god kommunikation (2 vejs) er alfa og omega i hverdagen.

Som god sælger skikke er der også god kundeskikke.

Det er eksempelvis at komme til os hvis du har fået lavet nået som viser sig du som kunde ikke er tilfreds med, at du som kunde komme igen, så vi i fællesskab kan finde ud af hvad der skal til for at udbedre tingen så der er bedre tilfredshed. Da vi også kun er mennesker, og dermed også kan fejle, eller der er anden grund til manglende tilfredshed findes der som real en løsning.

 

Link til Forbrug.dk som er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen hjemmeside 

Hvor der er mange gode råd og vejledning for klagemuligheder, "eksempel vis" center for klageløsning

Der er også disse link/artikler om:

Cykler 

5 Hurtige råd om købeloven

Spørgsmål og svar

Typiske fejl på cyklen

 

Du er som altid velkommen i butikken for gode råd og vejledning.